ZÁRUKA A REKLAMACE | CÍLEM JE SPOKOJENÝ ZÁKAZNÍK_RYCHLÉ VYŘÍZENÍ VĚCI

Našim cílem je spokojený zákazník, proto je rychlé vyřízení reklamace samozřejmostí. Náš internetový obchod poskytuje stejné podmínky pro uplatnění reklamací jako kterákoli \"kamenná\" prodejna.

Tyto podmínky se řídí platným obchodním a občanským zákoníkem.

  • záruka na zboží 24 měsíců

Záruka se nevztahuje na:

  • závady vzniklé běžným opotřebením
  • závady vzniklé nesprávným použitím šperku
    • poškrábaný povrch šperku
    • kameny s viditelným poškrábáním
    • zlomené mechaniky u náušnic nad místem spoje
    • přetržení řetízků mimo místa spojů
    • ztráta části šperku
  • změna odstínu barvy pokovení šperku vlivem prostředí

 

Výměna zboží

V případě zakoupení nesprávné velikosti nebo délky lze zboží vyměnit za jiný druh, zboží však nesmí být nošené a vykazovat známky opotřebení. Výměna zboží je možná do 30 dnů od zakoupení. Náklady spojené s výměnou zboží hradí kupující.

 

Postup při reklamaci nebo výměně zboží:

  1. O reklamaci nás můžete informovat telefonicky nebo e-mailem.
  2. Zboží zašlete jako cenný balík nebo cenné psaní, NE NA DOBÍRKU, na adresu e-shopu/kamenné prodejny.
  3. Ke zboží přiložte krátkou zprávu, kde uvedete důvod reklamace, příp. výměny.
  4. Přiložte kopii faktury.

Reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů od jejího převzetí.

 

Odstoupení od smlouvy

  • Kupující má právo na odstoupení od smlouvy bez uvedení důvodu a bez jakékoli sankce do 14 dnů od převzetí zboží, zboží musí být vráceno v původním stavu včetně certifikátu.
  • Místem pro uplatnění odstoupení od smlouvy je adresa e-shopu/kamenné prodejny.
  • Jakmile zboží obdržíme a zkontrolujeme, je vystaven dobropis a příslušná částka vrácena na bankovní účet kupujícího.