VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY | PRÁVA A POVINNOSTI ÚČASTNÍKŮ KS

Práva a povinnosti účastníků kupní smlouvy se řídí právní úpravou kupní smlouvy dle ust. § 588 a násl. ve spojení s ust. § 612 a násl. zákona č. 40/1964 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, dále jen \"občanský zákoník\".

Tomáš Procházka, IČ:68517483 ,se zabývá výrobou šperků a artefaktů z drahých kovů a kamenů a prodejem šperků a službami s touto činností související. Prodávající je majitelem dílny a kamenného obchodu v Turnově, Hluboká 145, prostřednictvím e-shopu www.sperkprochazka.cz pak rozšiřuje své služby o zásilkový prodej zlatých šperků.

 

Základní údaje

Dodavatel
Tomáš Procházka, Hluboká 145, 511 01 Turnov
IČ: 68517483
Číslo účtu: 5817682379/0800
Banka: Česká Spořitelna
Telefon: 603 293 788, Email: info@sperkprochazka.cz

(dále jen \"dodavatel\") Zákazník se zavazuje seznámit se s těmito obchodními podmínkami před tím, než si objedná vybrané zboží.

 

Objednávka zboží

Nabízené šperky na stránkách www.sperkprochazka.cz jsou katalogem dostupného zboží. 

K objednání zákazník vybere zboží, řádně vyplní objednávkový formulář a objednávku odešle. Odeslaná objednávka zboží je návrhem na uzavření kupní smlouvy. Ceny zboží si může zákazník ověřit u jednotlivých položek zboží. Před odesláním objednávky bude vypočtena celková cena za zboží včetně souvisejících poplatků, a zákazník bude vyzván k jejich odsouhlasení.

Ceny zboží jsou platné v momentě uskutečnění objednávky.

 

Zrušení objednávky

Zákazník i dodavatel mohou bez udání důvodu zrušit objednávku zákazníka až do potvrzení objednávky dodavatelem. Dodavatel si vyhrazuje právo objednávku jednostranně zrušit. Pokud tak učiní, uvede důvod, proč není možné objednávku potvrdit.

Zrušení objednávky zákazníkem po okamžiku uzavření kupní smlouvy je možné jen po předchozí dohodě dodavatele a zákazníka, a za podmínek, které si vzájemně sjednají.

 

Zaslání zboží

Závazným potvrzením objednávky není automaticky generované elektronické potvrzení o přijetí objednávky do systému dodavatele, ale jde o elektronicky zaslané potvrzení označené jako \"závazné potvrzení objednávky\'\" či telefonické potvrzení objednávky dodavatelem, kdy si dodavatel a zákazník potvrdí obsah objednávky, zejména druh zboží, počet kusů, cenu za zboží a přepravu, a způsob a termín doručení. Okamžikem potvrzení je uzavřena kupní smlouva.

 

Dodací lhůta

Objednané zboží bude dle jeho dostupnosti a provozních možností dodavatele dodáno v co nejkratší době, obvykle do 15 pracovních dnů od závazného potvrzení objednávky. O přesném termínu dodání bude zákazník informován při potvrzení objednávky. Zboží se považuje za dodané doručením na adresu, kterou zákazník stanovil v objednávce.

 

Způsob dopravy

Dopravu na určenou adresu zajišťuje dodavatel, a to na území celé České republiky. Náklady na dopravu zboží hradí zákazník pokut není stanoveno jinak.

 

Způsob uhrazení ceny za zboží

Zboží je možné v plné výši uhradit převodem na účet (v případě briliantových a jiných luxusních šperků) nebo složením zálohy převodem na účet a doplatku zboží při převzetí dobírkou (v případě briliantových a jiných luxusních šperků) a to na účet dodavatele pod příslušným variabilním symbolem, který platbu identifikuje. Platbu je též možné uskutečnit složenkou. U standartních šperků je možné zaslat zboží na dobírku. Objednávku je rovněž možné vyzvednout v kamenné prodejně v Jablonci nad Nisou, Mírové náměstí 6 a platbu provést v hotovosti.

Zásilka se zbožím obsahuje vždy daňový doklad.

 

Převzetí zboží

Doporučujeme prohlédnout si zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu výrobku, sepište za přítomnosti dopravce záznam o poškození zásilky a nechte si tuto skutečnost potvrdit dopravcem. Rovněž doporučujeme provést kontrolu obsahu zásilky.

Podepsáním přepravního listu přepravci zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že dorazilo mechanicky nepoškozené. Proto raději před podpisem pečlivě zkontrolujte obal zásilky.

 

Komunikace mezi zákazníkem a dodavatelem

Další komunikace mezi dodavatelem a zákazníkem je uskutečňována elektronickou poštou, popřípadě telefonicky. Na emaily odpovídáme zpravidla ve lhůtě do 12 hodin, nejdéle však do 3 dnů.